Vem är det??

Tja, precis när jag kom hem (halv 5) så ringde ja Ingela och fråga om ja kunde äta middag hos henne och det fick jag men jag sa först att jag skulle blogga lite... tyvärr blev det inte så eftersom att någon ringde. jag kände inte igen nummret men jag svarade lite tveksamt "hallååå". I andra sida luren hördes en manlig röst som jag kände ingen men jag kunde inte sätta fingret på vem det var...så ja fråga vem det var och GISSA vad jag fick för svar??
"Det är Jonathan"...
Upps, här ringer min älskade och vill säga hej och så känner man inte igen honom, pinsamt!! Bad 100ggr om ursäkt för jag hade ju inte hört hans röst på två dar och när jag pratade sist med honom så va han sjuk och lät inte alls så som han gjorde nu. Han har iaf sjukt sexig röst <3 iaf om man inte hört den på ett tag ;)

Vi snackade lite och jag glömde bort både tiden och att skriva blogginlägget så jag var tvungen att springa över till grannen för att inte missa middagen. Därför hann jag inte skriva nått inlägg men nu vet ni iaf varför =) nu ska jag tjata på pappa att fixa brasan eftersom jag själv är så dålig på att få igång den. Sen blir det väl nått inlägg till innan ja går och sover, börjar tidigt imorgon vad jag vet =P

Kommentarer
Postat av: baby loonia

hahahaha, så det kan gå !!

2008-04-10 @ 21:32:12
URL: http://babyloonia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0