Vad ska jag göra idag?

Just den här veckan kommer jag inte ha något att göra alls. Det ända som jag kan göra nu mitt på dagen är att sammaträlla rapporten om min etologiska studie på Akilles... Men jag orkar inte. Alla kompisarna är bortresta, sjuka, går i skolan eller jobbar och själv sitter man här och ruttnar bort. Just den här veckan har jag inget liv. BLÄÄÄ!!!!!!
Jag ska nog kolla igenom min kontaktlista och se om det finns någon rolig som har tid just NU eller iaf i efter middag. Tro jag ska ringa grannen och fråga om ja kunde hänga med henne till stallet på torsdag. Jag kunde ha varit i mitt eget stall just nu men det är någon annan som ska rida Comet idag =( Hör av mej sen om jag kommer på något att göra...

image61
Ungefär såhär road ser jag ut just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0