Skriver för mina läsare

Hej läsare, jag vet inte vilka ni är för dt ser ja inte om ni inte skriver kommentar. Om man kan se vilka besökarna e utan att de lämna kommentar får ni gärna berätta hur man gör för att se dt.

Men dt va inte dt ja ville säga utan att om ni har några önskemål om vad ni vill/inte vill att jag ska skriva om så kan ni ju kommentera det i min blogg så kan ja se vad ja kan göra. Allt för er =)




En kommentar har jag fått in om att han/hon stör sej på att jag skriver dt istället för det, tyvärr tänker ja ignorera dt eftersom han/hon är anonym, vågar man inte säga vad man tycker öppet så menar man dt inte... Om någon oanonym ber mej att sluta skriva "dt" så slutar jag för jag vill veta vem som talar till mej och vem jag talar med tillbaka. Har länge tänkt sluta skriva "dt" men glömmer mej ibland...

Kommentarer
Postat av: mmm

sluta skriv dt , det heter det

2008-04-07 @ 09:18:57
Postat av: Stina

Svar: Asså min mormor har börjar utveckla alzhemiers ett bra tag nu men nu går det i rsande fart. Nu ser man skillnad verja gång vi träffar henne. Tyvärr! :/

Du får gärna hänka på mig nångång! Problemet är ju bara att vi bor ju inte direkt grannar ;)

2008-04-07 @ 12:54:11
URL: http://stina90.blogg.se
Postat av: Elli

haha neej inte fem prov. HEMPROV! inte fem :D

nee men om du kommenterar anonymt och du har kommenterat förut med ditt namn så ser jag liksom :) för ipnumret står ju ;D

2008-04-07 @ 13:22:33
Postat av: Sandra :)

Haha :D
Jag tkr du ska skriva ngt om hundar! :D
chockad va? ;)

2008-04-07 @ 16:24:01
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0