Skaffa fler Tele2 master!

hej, nu sitter ja här med blött hår och bloggar, han inte ens klätt på mej XD utan har bara min sjukt mysiga morronrock på mej. Fick ta en snabb dusch eftersom pappa skulle stänga av vattnet för han ska dra rör m.m. i vårt badrum som e mittemot mitt rum, dt kommer bli sjukt lyxit badrum och speciellt för mej eftersom dt e ja som kommer använda dt mest och sen e dt bara 2 m från mitt rum så dt e inte långt att gå, bastun ska oxå renoveras =P
Men dt va inte det ja ville säga utan att Jonathan ringde för typ en timme sen och sa att han inte kommer ha nån kontakt alls dit upp han ska nu, dom hade mellan landat hos hans styvmorsas föräldrar och sovit över natten och nu ska dt ännu högre upp och där skulle sa han att dt inte skulle finns nån kontakt alls för Tele2 så nu tycker ja att tele2 tar sej en sväng dit upp och sätter upp en mast så han får kontakt och kan ringa mej för ja kommer sakna honom så mycket, vi e ju alltid tsm och värsta bästisarna och oskiljaktiga så det kommer bli jobbigt att inte ens kunna smsa =(  jag kan ju det men det komme inte komma fram till hans mobil för ens han får kontakt igen... Aja kasnske bra att vi e ifrån varandra ett tag för esen kommer dt ju bli 5 veckor som ja e borta och då kommer ja bara hem varannan.

Nu måste ja fixa mej och bestämma vad för kläder ja ska ha på mej... lägger upp en bild sen. KramKram
image43

Kommentarer
Postat av: sophie

vi säger så!

2008-04-06 @ 11:42:17
URL: http://lillafi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0