Så tycker jag!

Om ni börjar läsa detta inlägg är det viktigt att ni läser det sista som är markerat med fetstil!!

Förlåt men ja kan bara inte låta bli. Visste ni att Borlänge och Malmö är Sverige farligaste städer?? Vet ni varför? För att i Malmö består mer än 80% av invandranre och i Borläge finns det också väldigt många... Läste om den 10åriga flickan som försvann i lördags från Dalarna. Jag undrar verkligen vad som hänt henne men i nuläget vet bara hon själv och minst en till. Varför är dom ställen med flest invandrare alltid det farligaste ställena?? Undrar verkligen!! Kan någon svara, och nej jag är inte rasit även om det verkar så ibland för att så fort en invandrare gör nått olagligt får han/hon mer skit från mej än om en svensk skulle göra samma sak. Kanske för att Svensken är mer accepterad i dagens samhälle än de skl "blattarna". Jag tänker mej nog att dom är som gäster i Sverige även om de bor här. Men de kommer inte här ifrån från början.

Tänk er att ni är hos en bekant och så börjar ni elda upp familjens matbord. Tror ni inte att dom skulle vilja slänga ut dej då?? Men om deras sån skulle elda matbordet skulle han bara få rejält me skäll och sedan få ersätta bordet.

Hemma hos dej får du göra som du vill nästan men hos andra sköter man sej.

Om invandrare kommer till Sverige från sitt hemland för att det är ett helvete är det inte meningen att man får börja härja fritt i det som är deras räddning. Tyvärr är det många som inte fattar det.
En i min brors klass (en turk) började mobba Erik som han heter och knuffa honom. Så gör man inte så pappa ringde föräldrarna och skällde ut dom, gissa vad som svara? Pojkar i deras ålder brukar slåss...
Ja kanske i deras turkland men fan inte i Sverige!! Jag hade så stor lust att bara slå ner ungjäveln och skicka honom till turkiet så han fattar att man ska vara tacksam att få bo i överdrivet snälla Sverige.
Skulle inte han den där turken sluta upp med att bråka så skulle pappa polisanmäla. Nu rör ungen inte Erik längre vilket är jävligt tur.

En gång såg ja en invardrare (afrikan) på bussen mot G-berg, han var antagligen ny i Sverige eftersom han inte kunde svenska men han sa en sak på engelska som gjorde mej ritigt glad.
Det var nämligen så att det låg massor av blöta äckliga tidiningar på bussgolvet bak i bussen och han började plocka upp dem och slänga dem i soptunnan och till sin kompis sa han:
(översättning till svenska)

"Eftersom Sverige varit så vänliga att ta emot mej och låta mej bo här så tänker jag se till att gottgöra det så bra jag kan genom att bland annat städa upp här i bussen"

Varför är inte alla invandrare så? En bekant till mej gissar på för hård iavel och religion så defekten blir att dom blir dumma i huvet.

Svenskar borde också se till att hålla sitt land lite fräschare. Inte ska man låta en inneboende få vara den ända som städar ens lägenhet??

DAGENS BILD BLIR PÅ EN SVART/MÖRK/BRUN/NEGER... om man får säga så alltså...
just denna bild är en bild på Adam tensta
image58

Godnatt nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kan inte annat än att hålla med. Vill inte på något sätt låta rasistisk, men har men har ändå ett par åsikter om invadrningen i sverige.
Det här är ett land, ett mestadels lugn land vi lever i.
Kommer du ihåg i södertörn när jag kom i bråk med några tjejer ( var inte helt svenska ) och dom kallade mig jävla svenne hora och så?
Ja, jag är SVENSK och man kan säga att dom är det också, dom bor i sverige, men varför kallar dom mig jävla svenne? Jag menar vi är ju i sverige och man får lov att vara stolt svensk här, men tydligen inte visa det ute på gatorna.
Går man med en svesnk tröja ute kan man bli nedslagen och blir kallad rasist, men går en annan runt med en tröja med t.ex. turkiets flagga på hände r inget, för vi slår inte ner folk för att dom tycker om sitt land.
Varför då slå ner någon med svenska flaggan när vi är i S V E R I G E?!?!
Jag blir så arg

2008-04-08 @ 12:59:35
URL: http://emmasordal.blogg.se
Postat av: Amal

Eller hur :) Haha jag är en blatte men är född isverige så detta är mitt land så mkt som det är ditt land .. men på nåt sätt låter svenska rasistiska fattar inte dem att folk invandrar för att dem har det svårt hemma . ? så de vill kom hit o jag förstår de ska förstöra allt o så men det gäller inte alla blattar ( ni ska se min pappa ) så ni ehöver inte dra alla över en pinne ellervad man säger :) Pizz

2008-04-09 @ 18:53:40
URL: http://browsugaars.blogg.se
Postat av: Amal

Eller hur :) Haha jag är en blatte men är född isverige så detta är mitt land så mkt som det är ditt land .. men på nåt sätt låter svenska rasistiska fattar inte dem att folk invandrar för att dem har det svårt hemma . ? så de vill kom hit o jag förstår de ska förstöra allt o så men det gäller inte alla blattar ( ni ska se min pappa ) så ni ehöver inte dra alla över en pinne ellervad man säger :) Pizz

2008-04-09 @ 18:53:48
URL: http://browsugaars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0