Pitbullen är hundarnas ängel!!

När ja kom till skolan gjorde ja en matte uppgift, gick sedan med sandra till Syv och snackade om höstens praktik sen gick ja till kuratorn fälde några (många) tårar över mitt fittiga tillstånd, önskar verkligen att den människa som förstör mitt liv dog SNART!!! så jag kan leva med Jonathan som jag vill.

Sen efter lunchen, som snakade bajs, så var det dags för en timmes film...om kamphundar. Fan va arg och förbannad jag blev av att se den dokumäntären. Hur hundarna led, dom visade bilder på hundar som råkat riktigt illa ut, en hund hade fått nosen och hela skiten avsliten så det såg med ut som en flådd kanin än en pitbull. Pittbul är väldens underbaraste hund men jag hatar dom som gett dem ryktet att vara aggresiva.

Ni vill inte veta vad straffet blir i USA som brukar vara stänga med straff...6månaders villkorlig dom. Utan bevakning. Det är sjukt, dödsstraff ska det vara!!! Asså inga böter eller nått fick han heller. Han som va med i programmet var anonym och visade hur man förbereder sin hund inför en fight. Bara det var hemskt!!!!! Sen fanns filmklipp på när hundar slogs och en kille började stampa på en hunds huvud bara för att han ville att den skulle förlora. Snälla kan man inte sätta dessa hjärndöda människor i tortyrkammare resten av deras äckliga och sorgliga liv!!!

Nu sitter jag och gör ingenting på projektarbetet för att vi har sååååå tråkig lärare så ingen gör nått och hälften har gått hem, tror ja ska gå oxå nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0