Om ett dygn...

Om ett dygn sitter jag på ett vandrarhem i Orsa och antagligen spelar datasppel. Jag börjar nu känna mej lite nervös inför Orsa men det ska nog gå bra =)
Jag kommer sakna alla speciellt Jonathan. Pappa kommer nästa söndag och hälsar på och ger mej ny mat samt hämtar lite smutskläder. Det som gör mej mest nervös är resan till orsa för att om tåget från sthlm blir försenat mer än 10 minuter kommer jag missa nästa tåg och då kommer ja dampa ur och börja gråta för ja vill inte vara ensam i sveriges andra farligaste stad ensam och inte få hjälp där ifrån.

Nu ska jag försöka göra klart mitt arbete i etologi fördjupning och samtidigt försöka sysselsätta Tjoffsan och Myran. Pojkarna Akilles och Spike flyttade idag till Kajsa hoppas dom trivs där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0