NEEEEEEJJJJ!!!!!

Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan.... Va inne på min kusins bdb och hitta den här bilden, jag har ringat in en viss scen och på den scenen spelade min dåvarande pojkvän och jag får upp massor av minnen, snälla låt mej glömma. Vill inte få en till panikattack som ja fick här om dagen. Jag sitter här i Orsas vandrarhem och är helt ensam och ingen kan hjälpa mej om nått händer :'( ta mej till älskling och snälla låt mej glömma!!

:'(

image68

Ja har videon hemma och jag vill bara bryta sönder skiten och det tänker jag när jag kommer hem. påminn mej bara så ja inte glömmer

Kommentarer
Postat av: Kusin

sorry det var inte meningen att påbringa massa dåliga minnen, ville bara visa träden haha.... Men du kan få en påse hot sweet chili chips av mig som plåster på såren (som jag by the way provade, och åt igen idag me en kompis, o hon tyckte de var skitgoda hahah) så nu e jag stuck på det...
Jag ska påminna dig att ta sönder filmen...
KRAAAM

2008-04-30 @ 23:47:58
URL: http://ankarstav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0