KUL!

Jag missa halv bussen som går nu (12:31) öven om ja hade sprungit hade ja kanske inte hunnit och idag orkar ja inte springa eftersom ja börjar nog bli sjuk, i duschen hade ja jobbigt att andas ni vet som man ibland har när man e hängig och inte orkar gå nånstans, sen så har ja blivit lite snorig så ja börjar blöda näsblod ibland.

Anledningen till att ja missa bussen va för att ja inte hittade mina nycklar först men sen när ja tänkte "skit samma, nån e nog hemma vid halv 5".  Så kom ja på att jag hade valt att lägga nycklarna bakom snöskottarspaden eller vad man nu ska kalla det. Jag brukar alltid lägga dom bakom ett par stenar men eftersom det regnade när jag skulle lägga dom där så valde jag att lägga dom på ett ställe där dom inte blev blöta.
En gång hade ja lagt dom bakom stenarna och inte tagit boort dom där ifrån på en natt eftersom jag inte sov hemma då och när jag tog in nycklarna som va alldeles snöiga så hade min lilla "meraldanalle" blivit djupfryst :O

Aja idag har jag bara två lektioner Matte B=suger och Svenska B= suger lika hårt. Sen ska ja hem och äta nått lite snabbt och kanske blogga lite och sen drar ja till grannen för att ja ska hänga med till hennes stall. Hoppas det inte är liks kallt idag i stallet som sist. Stallet ligger nämligen i ett köldhål, Jag får ta en bild på min snygga outfit som jag har idag och lägga upp, asnöjd med håret oxå. Funderar på att locka det så det blir vågit eller nått, kan väl gå till en frisör och göra det, ska bara kolla vad det kostar så får jag väl göra det efter praktiken.

Just ja, under min praktik kommer jag inte kunna ha tillgång till internet så jag kommer bara kunna blogga under valborgs helgen och helgen vecka 20. Inte för ens vecka 21 kommer jag kunna blogga som vanligt igen =( jag kommer ha min dator med mej men jag har inget trådlöstberdband så om jag inte hittar nått bredband att snylta på så kommer jag inte kunna vara uppkopplad. Hoppas att ni klarar er så länge, när jag kommer tillbaka ska jag berätta om så mycket jag kan utan att det blir jobbigt att läsa ;)

Nä nu måste jag gå till bussen, jag vill vara i tid den här gången

Puss och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Stina

Svar: va kul =) Mmm det där med stallet vet jag inte riktigt. Om Ages har theo så kanske det inte är så kul att åka buss fram och tillbaka. Men vad sägs om söndag? Jag måste bara höra med Agnes men kan du då?
ang busskort så har jag inget :P Jag bor nämligen 3 minuter från min skola så jag behöver inta ha något :P

2008-04-10 @ 13:24:43
URL: http://stina90.blogg.se
Postat av: Danni

Aldrig kul att missa bussen :/

2008-04-10 @ 16:43:12
URL: http://miumiu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0