Jordens undergång 21 dec 2012

Enligt några källor sägs det att jorden kommer gå under 2012. Iaf 2/3 kommer drunkna när planeten "X" passerar oss så nära att dess dragningskraft drar med sej vatten vilket gör att det kommer bli översvämning.
Detta beyder att vi bara har lite mer än 4 år kvar att leva...
Hur många tror på detta? Jag är iaf skiit rädd för döden! Inget har tagits upp i media här i Sverige så det låter inte så troligt men vissa saker tyder på att detta ska ske.

- Mayafolket var mycket bra på att läsa stjärnor och och planeter. Deras kalender tar slut den 21 dec 2012 vilket är ungefär då det sägs att planeten X ska passera jorden.

+ Vi planerar ju så mycket om framtiden som förväntas fortsätta ett bra tag till.
+ Inget har hörts i media.
+ Man vill rädda så mycket folk som möjligt genom att skicka ut den i rymden under tiden som X passerar men inget skepp verkar ens ha hamnat på ritbordet.
+ Hur vet vi att mayafolket räknar exakt som vi? vi tror oss veta så mycket men egentligen kanske mayafolket menar att det blir gratis kulglass 2012 om man beställer en stor och en liten kula (lilla kulan som vi tror är planeten X och den stora som vi tror är jorden)
+ Info finns bara på wikipedia och om man googlar "Planeten X+2012"
+ I år 2008 ska en stor komet krossa hela jorden...så sas det på 70 talet Öh, dt har jag inte hört nått om? ni kan ju höra av er om ni ser nått stort på himlen ;)
+ Forskare och andra gubbar med livlig fantasi har kommit på sååå många domedagar och inte en ända har hänt så varför skulle2012 vara sant?? Då fuller ja liksom 22 och ja har inte tid att dö då heller så den där planeten X får ta och packa sej till en annan planet..
+ X måste passera en del andra planeter i vårt solsystem. Jupiter kommer nog sluka den lilla om den kommer för nära. Go jupiter <3
 
Kommentera gärna och berätta om vad ni tror kommer hända

Kommentarer
Postat av: Dessan

Världens undergång är inte precis tankeväckande för mig, men det finns väl andra.

Jag går andra året i naturbruk i Lycksele. Inriktning djurvård... Trevligt att du läser mina blogg eller nåt... ^^

2008-04-12 @ 11:41:21
URL: http://dreamscomestrue.blogg.se
Postat av: Stina

nej usch! jag vill inte tro på detta men man vet ju aldrig!

2008-04-12 @ 16:10:41
URL: http://stina90.blogg.se
Postat av: malin

måste dem välja just min födelsedag?!

2008-04-14 @ 09:57:39
URL: http://minnimalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0