Jonathans prutt smet (jag är jonathans prutt)

Hej, nu sitter jag i datasal 2 i skolan och har absolut inget att göra. Lunchen har precis börjat men jag, alex, kamilla och sandra smet från lektionen efter bara en kvart för att vi har inget att göra på den lektionen och våran lärare är sjuuuuuukt tråkig så vi valde att dra på lunch. Det blev hamburgare mums men sandra fick som vanlig en konstig hambugrare som smakade öl och salami *uuuäh*... När vi kom tillbara var det bara 1 minut kvar på lektionen och vi satte oss vid datorerna för att låtsas arbeta..tjoho hoppas hon inte märkte nått för hon såg oss vid skåpen me varsin lunchkupong i handen och sen sprang vi ifrån henne.
Kul som fan eftersom vi garvade hela vägen till lustiknulla... jag mena lutigkulla utan N!!
XD undrar vad nästa bus blir, ja e en av dom i klassen som e mest busigast

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Haha :O ja min hamburgare var sjukt äcklig! -.-
får alltid äckliga hamburgare :(
hehe :P
men hare så bra i Orsa :D (och i parken zoo sen oxå) ;)

2008-04-19 @ 15:33:08
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0