"Joinat"... 100 punkter du kanske inte visste om mej.

  1. Jag är född på Haloween, 31 okt 
  2. Jonathan är den jag varit tsm med längst och älskar mest (20 mån 23/4)
  3. Folk tror att jag och min familj är rika
  4. Jag har haft råttor sen jag var 13
  5. Jag har fött upp råttor själv (43st)
  6. Jag älskar  "hot sweet chilli chips" från estrella
  7. Min kroppsfom är väldigt viktig för mej
  8. Jag föredrar mjukiskläder framför alla andra kläder
  9. Folk har sagt att jag ser ut som en gangster
  10. Jag går andra året på Djurgymnasiet
  11. Min bästa kompis och hennes syster har jag kännt sen jag gick på dagis
  12. Jag skulle vilja jobba med djur i framtiden
  13. Jag skulle kunna tänka mej att flytta från Stockholm när jag blir vuxen
  14. Jag har många framtidsplaner
  15. Jag övningskör mc och vill ta körkort för det i höst (om vädret tillåter)
  16. Jag hatar att köra bil
  17. Jag är rädd om miljön
  18. Jag hatar brats skl "öFerklass"
  19. Jag blir lätt sårad
  20. När jag blir arg gråter och skriker jag väldigt mycket
  21. Engång vad jag en äcklig fjortis som bara söp
  22. Idag lever jag ett nytt liv som jag är mer nöjd med än det jag hade förut
  23. Ibland/ofta önskar jag (seriöst) att en viss person ska dö!
  24. Jag har fått falska rykten över mej som nästan lett till att jag och Jonathan blivit nedslagna
  25. Jag hatar religion eftersom det skapar mer oro och död är liv och lycka
  26. Jag tror på spöken 
  27. Mitt liv har förändrats till ett mer posetivt sen jag började blogga
  28. Jag sitter väldigt mycket vid datorn
  29. Jag motionerar nog för lite
  30. Jag red när jag var liten men var rädd för hästar så jag slutade
  31. Idag är jag medryttare på en C-ponny som jag älskar =)
  32. Jag läser blondinbellas blogg fast jag inte alls gillar henne
  33. Jag extrajobbar på Grand Hôtel i sthlm
  34. Jag har bara flyttat en gång i mitt liv
  35. Mitt hus är onödigt stort
  36. Jag älskar överraskningar
  37. Jag har klappat och gosat med vargar
  38. Jag har varit i 14 länder (Sverige ej inräknat)
  39. Jag är ibland väldigt rasistisk
  40. Jag blir äcklad av killar (ej Alex, Jonathan och dom i min familj)
  41. Jag är/var bisexuell
  42. Jag hatar det typiska fjortisutseendet
  43. Jag är väldigt vild och oförsiktig ibland
  44. Jag är mörkblond men få har sett min naturliga hårfärg
  45. Jag har en lillebror som heter Erik
  46. Mina föräldrar bor ihop och är gifta ännu (20år i höst)
  47. Min mamma är en av mina bästa kompisar
  48. När jag var liten var min pappa min bästis
  49. Jag var en riktig nappgalning när jag var liten
  50. Jag har lätt för att gråta (för lätt)
  51. Jag är väldigt barnslig
  52. Jag är inte helsvensk (finsk, tysk, österrikerska, svensk)
  53. Jag och min morfar har sameögon och tas ibland för att vara asiater =S
  54. Folk har frågat om jag är/tillhör adeln för att mitt efternamn är så speciellt (Ankarstav)
  55. Ibland kan jag och min pojkvän vara väldigt äckliga tillsammans (inga kommentarer)
  56. När jag var liten var jag lite kär i min syssling som är adopterad från Colombia
  57. Jag är laktosintolerant
  58. Min pojkvän höll på att ta livet av mej en gång, var sekunder från att tappa medvetandet (inte med flit, men jag skratta nästan ihjäl mej och drunknade nästan på köpet)
  59. Jag har sett när min grannes hus brann.
  60. Jag har ätit en myran en gång
  61. Jag har haft löss en gång
  62. Jag hatar falska människor
  63. Jag har fått missfall en gång =(
  64. Jag har ett trauma som jag lider svårt av...(haft i över 3 månader)
  65. Jag är skoltrött
  66. Jag har dyslexi (har extra svårt för att läsa)
  67. Jag är vänsterhänt
  68. Mitt humör kan utan förvarning växla på en sekund
  69. Jag skrattar lätt
  70. Jonathans mamma är som min andra mamma
  71. Jag vill ha en hund
  72. Jag är född i skorpionens stjärntecken
  73. Jag förlorade min oskuld med en 19åring när jag själv bara var strax efter 15 (ångrar)
  74. Jag vet vad jag har för BH storlek tillskillnad från andra om vad dom har.
  75. Jag har svårt för engelska
  76. Farmor är den enda som dött at mina mor- och farföräldrar
  77. Jag gillar skräckfilmer
  78. Min allra bästa kompis är Jonathan!
  79. Mamma och Jonathan är dom som vet mest om mej
  80. Jag blir arg och vill slå ner folk som bär äkta päls
  81. Hatar "blattetiggare" som lägger lappar på säten i t-bana/pendeltåg
  82. Jag åker kommunalt väldigt ofta
  83. Armbandet jag har runt handleden betyder att jag inte är jätte upptagen, Jonathan har ett likadant
  84. Jag tycker det är fjantigt när ungdomar (ca 14) förlovar sej, speciellt när dom bara varit tsm i några månader.
  85. Jag har alla Britneylåtar antingen i datorn eller på CD
  86. Britney Spears var min största idol tills hon rasade
  87. Jag lyssnar på hårdrock (min kille har härdat mej och gjort så jag gillar det ;) )
  88. Jag hatar hiphop för det mesta, det finns någon enstaka låt som är okej i mina öron
  89. Jag ser yngre ut än vad jag är =(
  90. Jag älskar att bada
  91. Det bästa som finnsär gos och kärlek från älskling
  92. Jag blir lätt deprimerad
  93. Jag blir ganska lätt svartsjuk
  94. Jag hatade dagis när jag var liten
  95. Jag var mycket utanför tills jag började 4:an/5:an
  96. Jag älskar min klass, mina lärare och skola!
  97. Jag är väldigt bortskämd
  98. Jag är väldigt generös (till vissa)
  99. Jag är rädd för döden
  100. Jag är äntligen klar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0