Ingen engelska men det gör inte ett skit!!

Min pappa hade tagit fel på dag, Erik, min bror, har inte engelska för ens på torsdag. Men det gjorde inget alls!
Pappa och jag tog ut min nya mc för första gången och åkte till Tullingeflygplats. Vi hittade en mc-bana där dom hade sprayat fyrkanter med kryss på marken så man kunde träna slalom och krypkörning. Provade båda delarna men eftersom det var första gången jag körde min rödguldiga mc så va det inte så lätt att krypköra. Den silvriga väger bara 140kg och den röda 180kg men ändå var det ganska stor skillnad. För det första så har ren guldiga 36 hästar och den silvriga bara 12 då när man drar på me dden guldiga så flyger man som en vante. Man måste hålla i sej jätte hårt i styret för att inte tappa taget =D
Tyvärr e det som sagt en månad kvar tills ja får köra den guldiga i trafik ='( ja vill ju köra NUUUUU...

Nu ska ja äta och sen ska ja och pappa ta mcna till farfar och vattna hans blommor eftersom han ligger på sjukan. Då blir det den silvriga/låååångsamma mcn =P

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0