Hemma

Nu e jag hemma igen, tänkte skriva ett inlägg i skolan men jag kom inte på nått att skriva och sen så skulle ändå lektionen börja efter bara 2 minuter och jag orkade inte stressa ihop nått inlägg som ändå ingen orkar läsa för att det inte står nått vettit i det =P

Nu ska jag kolla vad jag har att plugga till. Fick förresten info om APU:n idag på mentorstiden, jag längtar men ändå inte till praktiken. Liksom 5 veckor, kommer få massa hemlängtan och sånt samt att jag itne kommer ha någon kompis med mej, hon som jag ska åka me surar på mej för gud vet vad och så har det varit i 10 veckor snart.

Har haft mina roliga nervösa skakningar till och från hela dagen vet inte varför. ett tag va min nervositet bort men nu är den tillbaka, det är nått som stör mej men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. En sak vet jag men det är liksom till och från men idag var min kropp arg och då blir det så... Det var inget blodsocker fall eller nått. Aja, hoppas det blir bättre snart. Ska försöka få tid hos kuratorn i veckan.

Fan vad sjukt sugen på bilar jag är nu!! Men jag vet inte om ja borde äta godis just nu. Får väl vänta tills på lördag.

Kommentarer
Postat av: Stina

Vart ska du praktisera någonstans?

Svar: haha aa han har många namn. vart kommer josmarcus ifrån? :P

2008-04-07 @ 17:21:46
URL: http://stina90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0