Helu

Ja vet fin rubrik ;)
Igår dog internet så jag kunde inte lägga in sista "godnattinlägget". Jag gick upp för typ 50 minuter sen... sjukt skönt att sova men jag drömde sjuka saker som att jag kastade mina råttor i vattnet så att dom kunde hämta nått bröd som låg och flöt. Sen drömde ja att ja helt plötsligt stog framför en tjej (världens snyggaste och sexiagste) och sen kom nån kille och började titta på mej, han var tydligen dommare och skulle se vem av oss som va världens snyggaste och sexiagaste, GISSA VEM SOM VANN!!!!
JAAAGGG!!!! Nu är jag världen snyggaste och sexigaste och ingen kan säga emot mej!! haha skoja bara men jag e väl inte så ful ändå ;)

Nu ska ja gå till bussen om 25 minuter och innan dess ska ja ha fixat mej och ätit upp min brunch, makaroner me ketchup och tranbärsdricka till det. Jag orkade inte gör nått mer.

Just nu är det lite konstigt väder hos mej, ett stor svart och ganska lågt moln ligger över mitt ormåde men ändå skiner solen =) och det är 5,6 grader ute och 18,6 grader inne =) nä nu måste jag se till att äta upp min mat innan den blir kall, vi hörs kommer med nya inlägg senare =)

<3

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

OJ, va glad jag blir alltså :D
Jo man hör ju alltid en annan röst, det är sant! :)
Jag började väl sjunga när jag var 13-14 ungefär :)

2008-04-10 @ 12:10:16
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0