Hej på er =)

idag har jag fått träffa Alfons utan att det var galler emellan. Det var ingen hit eftersom han blev jätte rädd för mej, Anneli och Kalle. Skulle jag också bli om tre stora människor kom in och mamma va instängd på andra sidan väggen. Kalle tog upp kalle i nackskinner för att hålla honom men det gick inte eftersom Alfons bet honom i armen, det var inte så farligt men det gjorde ont sa han. Alfons själv skrek som fan och stackars Losa kunde inte se vad vi gjorde med hennes bebis.

När jag skulle lyfta av
släpvagnen idag från fyrhjulingen släppte jag den rakt på foten så nu är den stukad vid lilltån typ och det gör sjukt ont ännu.

Nu ska jag bläddra runt på tvn och se om det finns något att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0