Hej igen

Det blev aldrig nån jogging för att ja fick tag på Sara (en gammal klasskompis) drog me henne, hennes kille ("lillen"), hennes killes brorsa och hennes killes brorsas tjej (som förövrigt va sjukt osocial) till hornstull med bilen för att lillens brorsa skulle tatuera sej, det blev skit bra. Medans hans brorsa och tjej va där så drog ja lillen och sara och åt på nått ställe som ja inte minns namnet på men ligger vid 7eleven i Hornstull iaf. Sen tog lillen och gick tillbaka till sin brorsa och jag och Sara drog till farsta där vi schoppa loss lite, önska att jag hade mkt mer pengar den här månaden för det fanns så coola butiker och kläder.

Köpte iaf en tröja till mej och två till älskling som för övrigt ringe nyligen, fan vad jag hade saknat hans röst. Tyvärr har han blivit matförgiftad men hen spyr inte. Han lät därför inte så glad utan mer hängig och trött, han vill att jag ska komma till honom på måndag, ge mej en anledning till att inte göra det!!! tyvärr kommer han inte hem för ens på Söndag kväll istället för lördag =(

Efter att vi varit i farsta åkte jag och Sara till tullinge där vi hämtades upp av lillen och sen åkte vi till honom och kolla på tv400, nått nytt program hade premiär tydligen om när man tar otrogna på bar järning. Stackars dom som blev bedragna... Aja nu e jag iaf hemma och ska väl läsa nått och sen sova, är ledig imorgon och då ska jag fortsätta på min rapport och sedan plugga Pof (projekt & företagande).


image62
mmm...här är vi nyttiga, gott va det iaf som fan =P

Kommentarer
Postat av: Erika !

Oj Rose, nu har jag vart seg här med dina kommentarer som du skrev te mej..
Men haha tack för komplimangen! Jag kan inte beskriva hur jag gjort bloggen , men jag kan visa dig någon dag om du vill :)
Men du verkar ju få grepp om det, eftersom du gjort eldbakgrund? :D

Härlig dag det låter som! Vad tatuerade han?

2008-04-09 @ 06:51:39
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Aaa den låten är verkligen en ryyysare! ;D Ohh skit i om det är onyttigt I looks yammi! ;P Åhh samma fråga som Erika, vad tatuerade han?

2008-04-09 @ 08:42:36
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: sophie

Godmorgon, hoppas du får en härlig dag :) kram S

2008-04-09 @ 08:50:34
URL: http://ilikesophie.blogg.se
Postat av: Sandra :)

Usch da :/ det var inge bra :O
Alltså jag har ingen aning om jag fick rätt på den, för jag chansade bara på den :O

2008-04-09 @ 10:10:52
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0