HEEEEJJJ!!!!!!!!!!!!!!!

Woohoo, jag har fatt kontakt h'r i orsa. Vet inte hur det gick till men datan anslot helt plotsligt till natt. Tyvarr naste jag skriva a och o for dom andra sista bokstaverna funkar tydligen inte. Jag har gjort sa himla mycket pa min praktik. Jag fick stycka en hel alg som dott i en trafik olycka. Det stank om den for att vomen hade runnit ut i kroppen vilket ar ett amne i magsacken. Jag har matat alla djuren och parken har en underbar liten bjornunge. SJUKT sot!!!!


Har ar en bild pa Anton som han heter. Jag kan aven lagga upp bild pa en bit av algen.
Jag kommer lagga upp massor av bilder pa bilddagboken Lillagris90 image67
image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0