Gomorgon alla

Godmogron på er. Inatt drömde ja massa sjuka drömma om bla lajv (saknar) sen drömde ja att en av mina kompisar blev en sjöjungfru efter att nästan blivit våldtagen av några och att dt va en snubbe som gillade att äta folk med mask för ansiktet samt att en av mina ex försökte få mej i säng. Han misslyckades ganska hårt samt att jag älskar Jonathan så sjukt mkt!

Sen drömde ja att jag och några från lajvet sulle korsa en jättestor sjö som va jätte grund högst en 1m djup XD sen hitta ja jätte tama fina undelater på ett berg och sen blev de helt plötsligt möss typ 50+ och alla va i olika storlekar.

Nä nu måste ja fixa mej i ordning för att ja ska åka så fort pappa har satt på mammas säte på mcn. :9 ska bli kul att få dra på på motorvägen me den nya, ska fråga pappa hur fort den kommer upp i hundra XD

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Haha jag håller med dig, namnet Maja är lite tråkigt, vem kom på ens den iden? haha.. :P nej men de är söta.. Jaa vi är riktiga bloggnarkomaner du och jag Rose, vaddå "no life" liksom.. ;P hihi, ha're bra! Pusshej

2008-04-05 @ 10:40:18
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Svar: Haha hell yeah att vi ska! :D "Blondis" here we come!

2008-04-05 @ 13:09:33
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0