Godmorgon/eftermiddag

Här sitter jag och väntar på att tiden ska gå framåt så att jag får åka till den jävla tandläkaren. Imorse vakna ja och hade försovit mej en timme så ja smsade Anna annsing.blogg.se och sa det och då sa hon att vi var lediga för att man fick vara hemma och studera sina djur. 2x3 timmar skulle man kolla på vad dom gjorde. Jag valde att sova vidare för att jag haft såna hemska mardrömmar under natten då jag först drömde att ja umgicks med blondinbella (va väl sådär hon verkade väldigt falsk i min dröm) sen drömde jag att Jonathans pappa försökte döda mej och när jag försökte ringa 112/SOS så va det upptaget flera gånger. Sen i morse drömde jag att Jonathan försökte strypa mej vilket var otroligt obehagligt och jag blev skit rädd. När ja vaknade vid 10 så gick jag upp och åt lite samt försökte reda ut mitt hår som såg ut som ett fågelbo. TIPS! Gå adrig och lägg dej med blött hår!! Att jag aldrig lär mej...

När ja ätit satte jag mej vid datan för att kolla nyheterna och vädret på www.aftonbladet.se där hittade jag oxå ett klipp på Björn Gustafsson om han och hans nya singelliv http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/smygtitt/article2168553.ab
Sjukt roligt iaf. Han e uppenbarligen aldrig seriös!!

Efter att jag varit hos tandläkaren ska jag till Jonathan fast egentligen vill jag till stallet men jag hinner inte för då kommer jag hem så himla sent, ville rida imorgon men då ska en annan tjej ha min häst och på fredag kan jag inte för då kommer jag inte vara hemma för ens halv 11 på kvällen. Men på lördag får jag rida igen. Vill ut i skogen men det är svårt för Comet har ingen sadeljord och kan därför inte ha någon sadel heller.

Vi hörs senare, kanske ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0