Godmorgon

Idag har jag gått upp betydligt tidigare än igår. Skulle gått upp kvart över 7 men ja hade inte somnat för ens 1-2 på natten och sen drömde jag så himla sjuk dröm. Den var inte läskig eller så men väldigt jobbig...
Jag valde istället att gå upp kvart över 8. Nu ska ja sminka mej och sen gå till bussen. Börjar med matte B (blä) eftersom jag hoppade över Sv B idag. Men det braiga är att jag kommer inte hinna göra så mycket matte för att jag och en klasskompis ska gå och snacka med studievägledaren om höstens 3veckors praktik om hon har några idéer om var man kan vara. Sen ska jag ta en sväng in till kuratorn och sen 11:20 lr nått sånt är det lunch. Nä nu måste ja skynda iväg vi hörs sen på min lunchrast eller efter skolan

<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Herregud, matte b är verkigen bajs. Hossas du inte dör av trisdess.

2008-04-11 @ 10:21:40
URL: http://wannabebridget.blogg.se
Postat av: Stina

Svar: Joo jag såg de =) Jag skickar mitt nummer via mail till dig=) vill inte riskera något med at skriva de öppet här :P Jag har inte fått tag på agnes ang söndag men jag ska försöka idag igen. När du lagt in mitt nummer skicka ett sms så jag får ditt med så kan jag höra av mig sen =)

2008-04-11 @ 13:46:12
URL: http://stina90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0