Godmorgon

Godmorgon på er, idag så gick jag upp samtidigt som Jonathan (7) och sen vid kvar över åkte Jonathan till jobbet och jag tog halvbussen mot slussen. Nu e ja hemma tog lite mer än en timme från Ingarö till mej. När jag kom till henriksdal så spyde en stackars kille ner hela sitt säte och bussgolvet. Han och hans mamma skyndade av och jag hoppas att bussen gick ur trafik så nån kunde rengöra den sen. Jag kan förstå killen att han blev så åksjuk för att hela vägen till slussen va som att åka båt i sjögång för bussen åkte upp och ner hela tiden och folket i den såg ut som om dom gjorde vågen, först hoppar dom längst fram upp och sen går det bakåt, började nästan skratta eftersom jag satt nästan längst bak och såg när människorna framför mej skumpa upp och ner XD.

Idag börjar jag 13:10 och nu undrar ni säkert vad jag ska göra nu på morgonen och förmiddagen jo jag ska sitta och dumglo på en av mina 4 råttor i tre timmar för att alla i min klass ska utföra en etologisk studie på ett djur och man fick välja själv. allra helst vill jag ha nått djur så skansen men det fick bli min ena råtta för att det är lättast och samtidigt så kan jag sitta vid datorn och blogga m.m. men jag måste vara så tyst som möjligt så att jag inte påverkar hans "naturliga beteende". Hela studien ska vara 6 timmar men jag ska göra 3 timmar nu på morgonen och 3 timmar imorgon kväll för att sedan jämföra Akilles beteende på morgonen och sedan på kvällen.

Dagens bild blir inte mindre än 3 stycken!!
En på Akilles när han var liten plutt (nu e han stor och lite tjock), en på en av sls bussar och en på en spya X(
image19
image21

Kommentarer
Postat av: Anna :)

Haha asså jag höll på att spy själv när jag såg den där döäckliga spyan.. :P

2008-04-03 @ 14:26:15
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0