FREDAG!!

Idag är det fredag men inte vilken fredag som helst utan min sitsa fredag och dag i skolan på 5 veckor 8|
Jag ska åka på praktik snart och det är närmare än det känns, redan i övermorgon åker jag!!
Idag blir det 3 lektioner i skolan bara och sen ska jag till älskling och sova där =)
Imorgon blir det ridning och jag ser verkligen fram emot det =)
Idag måste jag städa mitt skåp så det ser fint ut när jag kommer tillbaka sen efter praktiken, ska lämna tillbaka några ämnesböcker också. Alla kurser som jag har haft sen 1:an och 2:an är slut utom 4 och ett av dem kommer jag att ha tills jag går ut i 3:an eftersom det är hela 200poäng (Sällskapsdjur).

Nä nu måste jag kila till bussen

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0