Farfar

Farfar har hamnat på sjukan till och från i snart en månad. Varför tänker ja inte säga men nu ringde min farbror och sa att farfar fått lunginflamation för att han varit tvungen att ligga stilla hela tiden :'( Jag vill inte att han ska dö. Han fyller ju bara 79 nu e April. När farmor dog så blev ja inte så ledsen för ja va bara 11 och det tog lite tag innan ja fatta vad som verkligen hänt och då börja ja sörja, ja kände inte henne så bra fast ja träffa henne så ofta. Mormor och morfar lever ännu och ja skulle bli ännu mer ledsen om dom dog. Mina favorit gamlingar är Mormor och farfar och sen kommer morfar, vet inte varför men så e dt iaf. Jag vill inte gå på begravning för det e så himla jobbigt när alla släktingar bara gråter och man mår själv så dåligt. Må farfar klara sej och leva många lyckliga år till. Jag och min kusin vill ju köpa undelater till honom när han fyller år!!



Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Jag hoppas han blir bra! :O

2008-04-04 @ 22:11:29
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0