En liten rolig grej bara

Hej, Jag heter Åsa Wigerdahl, jag bor på Ingarö och är 48 år gammal. Jag jobbar som "inkenjör" på SL och mina intressen är att bråka, låta mina råttor bita sönder alla sladdar i huset och att gå till tandläkaren. Jag har inga barn. Mitt hår är grått och mina ögon är brönbruna. Jag älskar att lyssna på hiphop och mitt favoritband är The blues Brothers.

Gör så här: Som ditt förnamn sätter du ditt mellannamn och ditt efternamn tar du av din närmaste granne. Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss och din ålder tar du av din mamma.
Ditt yrke är det din pappa jobbar med och dina intressen är sånt du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om.
Du har lika många barn som percingar (örhängen räknas).
Din hårfärg är samma som tröjan du har på dig och dina ögon har samma färg som byxorna.
Musiksmaken/genren är sådant du inte kan tåla medans favoritartisten/bandet är den vars låt du senast lyssnade på.


Nu utmanar jag dej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0