Dålig natt

den senaste veckan har ja sovit väldigt oroligt, jag har drömt konstiga saker och mardrömmar, ibland (som i natt) vaknade ja nästan varannan timme, börjar 8:30 idag men behövde vila lite extra så ja hoppar första lektionen och säger att ja va hos tandläkaren.

Det som fick mej att gå upp var att Yubin (en gammal klasskompis) började smsa mej om att han sett/träffat Jonathan igår lr när i helgen dt nu va och då sa ja att dt kunde han inte gjort för att han är i fjällen men skl så menade han mitt ex som ja kallar Jonte, USCH blir äcklad av att tänka på honom. Vet ett klipp på honom som finns på youtube och när ja såg dt började ja undra om ja bara hade drömt att ja va tsm me honom lr om ja hade dt på riktigt. Fyfan va pinsamt.... Aja Yubin berättade att dt var på en 20års fest som han varit på när han träffade Jonte och sen berätta han att han också blev nerslagen av typ 4 killar som kom från ingenstans och som ingen kände. Emma blev oxå slagen men ja vet inte hur allvarligt. Fegt att slå en tjej, fegt att storma en fest för den delen oxå. Tur att dom inte hade vapen. Jag säger då dt att sånna fester där folk super och riskerar att bli nerslagna har ja lämnat för typ 2 år sen, dt e inget för mej. Han vuxit ifrån sånt skit, ja går och träffar folk som man kan lita på och som man är 100% säker att ingen kommer och förstör samt att dt inte är många som dricker och har  dom dricka e dt inte sånt man blir dyngrak på. Fyfan för fjortisfester asså!!

Aja, min buss går om en timme men ja funderar på att ta en tidigare för vad ska ja göra här hemma, lr ja kanske ska göra klart ett gammalt arbete som näääästan e klart och sen bara maila in dt så har ja den saken avklarad. Ja så gör jag =) hör av mej senare


Kraaam

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tror jag vet vems 20 års fest det var....

2008-04-07 @ 12:52:13
URL: http://stina90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0