Dagens

Hej igen, idag har jag som tidigare nämnt studerat en av mina råttor i 3 timmar efter det började jag gå till bussen men insåg att jag hade ändå inget i skolan att göra så jag gick hem igen och starta datan för att plugga vidare. men så kom jag på att allt som jag behövde plugga va ju i skolan så ja fic kåka dit iaf och på matten gjorde ja mina uppgifter som läraren gett mej och sen va det bara att plugga till provet i naturkunskap A som jag för övrigt hade glömt bort, lyckades iaf svara på de flesta frågorna men jag har ingen aning om jag blir godkänd. Blir väl annars omprov. Jag måste börja planera bättre!!

Va förresten hos Lill-Lill (Studievägledaren) idag och hon hjälpte mej att boka biljetter till Orsa och tillbaka igen. Nu e det bara 2 veckor kvar ungefär tills jag ska åkt dit på praktik. Under dessa två veckkor kommer jag inte ha tillgång till Internet om dom inte har det på tåget dvs och därför kommer jag inte kunna skriva nån blogg.

Nu ska jag börja på mitt hemprov i Djurskydd och sen om jag orkar göra lite på mitt gamla hemprov i Naturkunskap A som jag fick tbx innan lovet. Det var några grejer som jag missat som jag måste skriva till och sen skicka in igen. OM jag gör det får jag iaf VG på det hemprovet :)

Hör kanske av mej igen ikväll annars hörs vi imorgon :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0