Dagens bild(er)


Dessa tre tjejer har jag tagit hand om sedan dom var små råttskruttisar.
Daphne avlivades Nov 05 hon blev över 2 år.
Rose-Marie dog i Maj 06 hon blev över 2,5 år.
Marie avlivades i Nov 07 hon blev bara 1 år och 1 månad.

Daphne och Rose-Marie var mina första råttor som jag hade från att dom var små och de var systrar.
Daphne fick jag avliva för att hon fick en tumör och Rose-Marie dog av ålder.
Maria avlivades för att även hon drabbades av bröstcancer (tumör) kvar lever hennes syster Tjoffsan tillsammans med Tjoffsans dotter Myran och även Myran har två söner som bor hos mej.
Jag önska att jag hade en bild på Gabbe som var min allra första råtta som jag fick av skolan när han var jätte gammal. Han dog 03 av ålder och blev enligt skolan över 3 år! Ville som var Gabbes bror dog också han av ålder som en 2,5 åring... Nu ska jag kolla om jag hittar nått kul att hitta på för annars kommer jag bara börja sörja för mina älsklingar. Måste köpa blommor och lägga på deras gravar. Synd att Ville inte får vila i frid på samma plats som dessa. Hoppas han får vara med sin tredje bror Casper som led iihjäl sej för att rektorn aldrig avliva honom  för ens det var för sent :'( lärde ite riktigt lära känna honom tyvärr, han var en riktig skruttgubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0