Bakat =)

Till middag bakade jag Scones. Pappa och mamma hade ätit på sina jobb och brorsan va inte hungrig. Det var jätte gott iaf. Fick ideén när jag var inte på Annas blogg och såg att hon oxå gjort det =)
Medans ja höll på att fixca smeten ringde Kim, blev glad då för hon har precis samma problem som jag och då kändes det mycket lättare för oss båda eftersom vi är två och kan stötta varandra. Hon och jag har bestämt oss för att ta en semester en helg efter att jag kommer hem från praktiken. Då får hon och jag lite tid för oss själva och varandra. Killarna får väl hitta på någon tillsammans eller nått men dom får inte följa med eftersom det är dom vi tar semester från!

Ångrar nu att jag inte åkte till stallet men jag klarade inte av att åka i det tillstånd jag var i då. Anneli berättar i sin bilddagbok att en grävling hade tagit sej in i stallet och blivit skrämd. Senare så hittade stallägaren grävlingen skadad vid sitt hus så dom ringde polisen och bad dom komma och skjuta grävlingen. Olycklig dag för den stackars grävlingen =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0