Äntligen hemma...

...och då menar jag inte programet XD. Nu e jag hemma och jag tänker inte lyfta min bak från denna sköööna soffa mer ikväll om jag absoult inte måste! Imorgon om vädret tillåter så ska jag och pappa åka lite motorcykel (den röda/guldiga för mej). Efter ska jag och min familj till mormor och morfar och äta den försenade påskmiddagen =P

Nu ska jag umgås lite med familjen och äta god mat, det blir nån biff eller så =)

När jag var på sjukhuset hos farfar så såg ja en text som var skriven på en Whitbordtavla och där stog något väldigt smart...

"Man älskar inte denne för at den är vacker utan denne är vacker för att man älskar den"

(istället för den/denne så ska det vara hon/han men det kan ni nog själva lista ut).

Saknar Älskling redan och jag gör det inte mindre när han mobil inte funkar så långt upp i fjällen... Så nu kommer jag inte kunna höra av honom på 8dygn ='(

Hörs kanske senare ikväll


Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Jepp that's right på TV6, jomen det är klart du vågar! ;) Tänk va stolt du kommer vara över dig själv när du sätt klart dem! :P Hihi lycka till! :)

2008-04-05 @ 19:40:24
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Elina

haha åh, vilka underbara bilder du har :D

2008-04-05 @ 21:18:49
URL: http://trefoil.blogg.se
Postat av: Elina

svar: du hade kommenterat i någons blogg, hittade dig så :-)
åh, tack så mycket! mja, mina syns också bara när det är mycket sol ute. att de syns redan nu beror bara på att jag solat solarium ;-)

2008-04-05 @ 22:07:01
URL: http://trefoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0