Lill-lördag ;)

Oj vilken dag =) roligt som fan och högt tempo me like...dock fick jag bara 10 minuters rast under hela dagen. Först var det 15 minuter men jag fick dra av 5 minuter eftersom jag blev tvungen att springa fram och tillbaka så mycket i slutet av "rasten".

Nu är jag äntligen hemma och kollar på "Kvinnor som mördar" kollade hela kvällen på det igår. Efter det är avsnittet ska jag börja koka ägg och fixa rEkor. Det blir Räk/äggsmörgås med salladoch sånt ^^ samt Ben&Jenny´s till efterrätt  :)

Kommentarer
Postat av: jessan

Mmm Ben & Jennys.. Inte visste jag att Ben skaffat sig en tjej? ;)

2011-02-05 @ 11:42:06
URL: http://jessicagrosenberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0