Bodypump today

Jahopp då hade man fått ohjälp med ventilerna då. Ja jag skrev Ohjälp för att dom bytte bara filter men dom skulle ju även byta ut typ 100 saker till... hur som helst så ska jag istället försöka få tag på fastighetsägaren istället och be honom hjälpa mej.

Vad händer mer idag då? Jo jag ska väl kasta mej in i duschen och duscha lite snabbt föra att sedan åka ner till centrum och köpa ödlemat samt hämta ut lite grejer på apoteket =) har även bokat ett Bodypump pass i skarpnäck kl 18 ikväll. Kommer vara lagom mörbultad efter det. Lär ju inte kunna få upp cykeln från stödet sen me mina spagettiarmar haha XP
Men nu har jag ju köpt gymkort så då får jag väl använda det också!! Jag tänker inte betala 399kr i månaden för ingenting!

Hm, man kanske skulle äta något innan allt det här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0