Jobbar stäning för första gången på länge

Idag jobbar jag stängning =) det är ganska skönt att jobba stängning, bara om Alex kunde lära sej att lyssna och lägga undan mobilen och sluta sätta sej vid datorn.

Sen ser jag inte så mycket fram emot att åka hem sen på kvällen, det har skett så jävla mycket våldsbrott i rågsved och högdalen på senaste så det kommer bli jobbigt att gå hem från bussen, om Johan inte sover ska jag nog be honom möta upp mej =O

Nu ska jag se lite till på tv och sen dra mej till jobbet, ska försöka vara där tidigare så jag hinner göra min p-uppställning och sen så ska jag också köpa ett par toffsar för mina som jag har nu e slut, eller jag har en kvar men vem vet hur länge till den kommer hålla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0