Vill färga mitt hår fast jag ska inte!

Asså jag vill inte vara blond blond som jag är nu men det ser ändå inte helt fuckt up ut tycker jag. Dock börjar utväxten synas mer och mer vilket inte är sådär WOHO snyggt...och jag har ju lovat att inte färga håret på 12 månader och det har bara gått 2½ och jag börjar redan vilja färga mitt hår, hur fan ska jag klara det här? Både jag och ni inser nog att jag måste iaf tona håret så utväxten syns mindre eller slinga det. Men när 12 månader har gått så kommer jag vilja färga håret igen. Men vilken färg?
Vilken färg såg bäst ut på mej??

Här är några jag haft och som jag tycker verkar helt okej :)


Blond? Som nu...


Rött med svart underhår och topparna på luggen


Enkel brun färg med lite rött inslag, bra till sommarn.


Färgen är väl inte den bästa men det var typ lila med lite rött inslag...


Nej jag är itne Emo på bilden jag tog bilden enbart för att visa min hårfärg. Ännu mer lila i verkligenheten


En riktigt mysig fyllebild. Jag med svart/blått hår. Det blåa syns bäst i solsken.


Precis innaj jag åkte till USA så färgade jag ju till min naturliga så nära det gick men solen i USA blekte bort allt samt deras duschvatten som innehåller klor!



Nu ska jag sminka mej och sätta mej på cykeln och cykla till jobbet, börjar egentligen 16:45 men gillar att komma ett tag innan så jag hinner byta om och ta en fika med dom som har rast eller bara läsa tidigningen ^^ bra start på arbetsdagen tycker jag =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

LILA!!!!!

2011-03-30 @ 13:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0