Vart kom all energi ifrån?

Gud vilken skön dag det har varit idag =D till att börja med vaknade jag bredvid älsklingen. Sen gick jag upp och tog cykeln 6,5km till jobbet och kom till jobbet tidigare så jag kunde äta frukost där och slappa lite framför tvn och läsa metro för att sedan börja jobba 10:30. Under mitt arbetspass flöt det på riktigt bra, ibland var det mycket folk och ibland lite mindre eller nästan inga alls...Haha måste berätta en sak! Det var en gäst som beställde värsta menyn och ta med. 10 hamburgare, 10 cheeseburgare, 10 mc chicken jr och 4 hotwings! Haha asså vem fan skulle hon ge dem till? Först trodde dom i köket att jag slagit in fel på kassan när det dök upp en så skum beställning men nej det hade jag inte, vi skrattade ganska mycket åt den speciellt beställningen XP

När jag slutade kl19 tog jag cykeln hem, den här gången till mina föräldrar och dit är det bara 3,6km. Väl hemma prppade jag i mej en mc chicken burgare som var "waestad", hälsade jag lite på bebbarna innan jag satte på mej träningskläder och mina shape-up skor och gick ut på en 5km lång powerwalk/raks promenad. Gick till kungens kurva via brandvägen, vidare till elljusspåret i segeltorp, och sedan till utsälje och sen hem och ett extra varv runt kvarteret. Har stretschat så jag hoppas jag itne får jätte mycket trängingsvärk imorgon! Nu ska jag släppa lös bebbarna, gå och duscha och sedan stoppa tillbaka bebbarna i buren och sen sova. Imorgon ska jag vara hos mormor och morfar kl 9 och fixa min bajsböter och sedan hem och byta till cykel för att sedan ta mej till jobbet, börjar 11 så det är ganska skönt. Kan bli lite stressigt på morgonen för att jag ska hinna med så mycket och jag får inte komma för sent till jobbet men det ska nog gå bra!

Natti på er ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0