Vad är det för skillnad mellan en gris och...

Hej på er, idag vaknade jag av att Sandra och Alex snackade och spelade musik borta i bäddsoffan.
Igår var det ju som sagt grillkväll och det var jätte trevligt! Man kan faktiskt ha trevligt fast föräldrarna är med vid matbordet. Mycket skratt i typ 4 timmar innan folk började röra sej hemåt fast Alex och Sandra sov kvar =)
Dom som var med var Alexandra, Alex, Fredrik, Sandra och Anneli...och mamma och pappa. Verkade inte som något problem för dom andra heller, dom visste ju att dom skulle vara hemma. Har inte så mycket att säga om gårdagen för utom att jag jobbade 11-15 och sen så drog jag hem och fixade mej tills dom andra kom och då började grillningen ^^

Idag ska jag jobba också, 11:45-19 sen blir det till att åka till högdalen och mysa lite ;) kommer lägga upp lite bilder sen när Sandra lagt upp sina på sin blogg, har inga egna så jag får liksom snylta!

Nu ska jag snart åka till jobbet och ta det lugnt innan jag börjar. Förresten så har jag fortfarande ont i huvudet och nacken sedan jag slog huvudet i bilramen vid förardörren för TVÅ veckor sen!! BAJS!

Kommentarer
Postat av: alex

vi hade skitkul igår:D måste göras om snart:D:D

2010-05-08 @ 16:30:11
URL: http://alekei.blogg.se/
Postat av: jiies

Hej!

Vad gör du :)?

2010-05-09 @ 00:21:56
URL: http://jiies.blogg.se/
Postat av: eliianna

Hej!

Vad gör du :)?

2010-05-09 @ 00:36:21
URL: http://eliianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0