Ont det gör ont men det går...eller??

Hej, sitter i soffan fast jag absolut inte vill! Vill göra det jag hade planerat nämligen klä på mej träningskläderna cykla hem till mej och sedan powerwalka men nej det blir nog inte så för jag fick igår i slutet av arbetspasset kraftig värk i bröstet typ där hjärtat sitter och sedan när jag cyklade hem blev jag väldigt yr. Tänkte att det går väl över under natten men jag vaknade flera gånger av att jag hade domnade händer och hade värk i bröstetkorgen fortfarande. Nu så vet jag inte vad jag ska göra. Liksom är det något allvarligt eller bara nått skit som man inte behöver bry sej om? Ringde iaf närakuten i Huddinge och dom kommer ringa upp snart igen så då ska jag fråga dem om vad jag ska göra. Vill ju inte tvingas sitta här hela dagen eller ännu värre sjukanmäla mej från jobbet. Kan iof gå dit och säga att jag inte får överanstränga mej eller stressa om jag får ont eftersom vem vet hur det kan sluta? Har ju ingen lust att åka plingplongtaxi...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0