En varmpåse och en cheeseburgare utan ost!

Idag började jag 8 på donken. Gick och la mej typ halv 1 på kvällen och sen drömde jag att jag gjorde slut med Johan och ångrade mej fast det gick inte att ångra något, vaknade ändå sedan och upptäckte att allt var som tur var en dröm eftersom Johan låg bredvid mej och höll om mej. Somnade sedan om och sen på morgonen vid 7 gick jag upp och åkte sedan till jobbet. När klockan började bli runt 16 och jag skulle sluta frågade Mena om jag ville jobba till 18 istället =D klart jag svarade ja! När jag nästan hade slutat så kom pappa och vi gick på systemet tsm och sedan åkte vi hem och åt middag.

På donken idag så kom en invandrar mamma fram med sitt bran och ville ha "en varmpåse" (varm och påse ska sitta ihop). Efter att ajg och Mena försökt tolka henne så kom vi tillslut fram till att det var en Happy Meal hon ville ha. sedan frågade jag om hon ville ha Hambrurgare, Cheeseburgare eller Chicken nuggest... Då svarade hon "Nej nej inte kyckling! Varmpåse!"

Orkade inte me henne, fan lär dej svenska eller snacka engelska!! jag plockade bara ihop en happy meal med vanlig hamburgare.

Haha sen så händer det ju nästan varje dag att folk ber efter en cheeseburgare utan ost och jag säger då "en vanlig hamburgare alltså...10kr tack" "Nä inte en hamburgare utan en cheeseburgare utan ost!"

MEN HALLÅ DET ÄR JU FAN EN VANLIG HAMBURGARE DÅ JU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0