Tänk om jag dör!

Nu ringde dom tillbaka från närakuten...

Asså driver dom...Förstår om närakuten inte kan hjälpa till med vad som helst men dom sa att antingen måste jag vänta tills imorron och ringa vårdccentralen och om det är akut så får jag ringa akuten...Vaddå 112 eller? Hallå är det någon som kan säga vad jag ska göra? Ska ju jobba idag och jag vill verkligen dit...Jag åker till jobbet men sen så får vi se om jag klarar att jobba hela dagen. Liksom man kan ju ta det lite lugnt också och mina medarbetare har nog överseende om att jag kan vara typ akut sjuk eftersom närakuten tyckte jag skulle ringa akuten om jag fick mer smärtor...Jag som just sa upp min försäkring...

Försöker få tag på mamma och pappa men dom svarar inte. Måste ju veta vad jag ska göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0