Seg och uttråkad!

Tja, sitter med Johans dator och kom från jobbet för någon halvtimme sedan. Ska egentligen cykla hem med min cykel (tog bilen till jobbet idag för att inte riskera blir sen) men nu är jag sjukt trött i kroppen, fötterna och sen så har jag lite ont i huvudet.

Borde jag ta mej i arslet och cykla hem eller ska jag bara sitta här tills Johan kommer hem och sedan hoppas på att han har någon mat att erbjda. Mamma kommer iof ringa och fråga när jag kommer hem. borde åka hem men jag orkar inte och det är tråkigt hemma. Kommer liksom bara glo vid datorn och sedan sova för att vakna och sedan dra till jobbet, woohoo va kul det låter...Egentligen händer inte mycket mer här men ändå jag har sällskap.

Känner egentligen för att göra något riktigt kul, typ bowla men jag har ju inga pengar att bowla för. Ska försöka komma på något att göra som är gratis ^^

Idag på jobbet var det lite jobbigt mitt på dagen och jag tror inte jag har tagit igen det. Fick nämligen min rast väääääldigt sent och jag kände hur mer och mer irriterad jag blev och blodsockret sjönk. Ville bara skrika åt alla gäster att betala fortare, beställa fortare och inte hålla på me krångliga menyer. Bättre blev det inte när folk kommenterade att våra hamburgare var gamla (fast dom inte är det, ni vet säkert om att dinken hamnat i blåsväder). Hur som helst så hade man bara lust att skrika MEN VAD FAN GÖR DU HÄR DÅ??? ÄT PÅ MAX ELLER BURGER KING ISTÄLLET!!!...så tänker man egentligen också även om man inte är dödshungrig och trött haha. Men tillslut fick jag min rast och efter det blev det mycket bättre ^^


Ont i fötterna =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0