Mina kompisar bor i en buske i kungsträdgården!!!

Tja, vaknade idag runt 10 men låg och snoozade till 11 typ, sen så gick jag och Johan upp och började glo lite på tv, sen promenerade jag ner till centrum och köpte lite grejer så jag kunde göra pannkakor till brunch. Nu har han dragit till gymmet och sen så ska han jobba. Själv ska jag sitta vakt på en budbil som ska komma med maten. Igår vid matbordet kom jag på en rolig konversation jag och mamma hade.

Mamma: Hur var det på jobbet idag då?

Jag: Det var kul som vanligt och Anette, din Anette alltså, kom förbi och köpte en cheeseburgare och ramlösa. Hon skulle tydligen på någon föreläsning så då gick hon förbi donken för att köpa något lätt att äta. Hon hälsar btw!

Mamma: Jaha va kul, jag såg en av dina kompisar idag också efter jobbet som sprang in i en buske... I kungsträdgården =D

Jag: Va?!?! Vilken kompis då och varför sprang hon/han in i en buske?????

Mamma: Asså det var en av dina håriga kompisar!... Som sprang in i en buske!...I kungsträdgården...

Jag: Jaahaaa du menar en råtta =D tänkte väl!!

Mamma: Ja vem annars av dina kompisar skulle det vara som springer in i en buske?!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!!

Kommentarer
Postat av: Anette

AHAHAHAHA!!! Jag skulle också tänka "vem är hårigast av mina kompisar" och tänka så det knakar hahaha. Vad roligt :)

2010-05-05 @ 16:28:58
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

HAHAH roligt! ;D

och joo Alex jobbar där :)

2010-05-05 @ 19:38:19
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0