Massa jobb och motion ;)

Hej, är trött i benen och fötterna men jag ska ut på en lång powerwalk ändå (5 km)! Liksom varför sitta inne och glo hela dagen när det äntligen är sol ute!? Sedan så cyklar jag också 3,6km till jobbet 3,6km hem och sedan 6,7km till högdalen från mej =D

Idag så har jag jobbat fast jag var ledig. Dock var det ju bara en kortis 11:30 till 14:30 men det är alltid nått. Kul susselsättning för att få dagen att gå samt pengar =D imorgon jobbar jag 11-19 men sen på Torsdag så har jag min första lediga dag på en vecka. Sedan blir det kvällsjobb 16:45 fre-sön ska kanske få börja tidigare på lördag eller söndag så jag kan försöka få ihop 2500kr på en timme så jag kan få ta bort min "ny i kassan" skylt. Längtar, borde ta bort den förra veckan innan Erika fick för sej att ge mej uppgiften att sälja för minst 2500kr för att få ta bort skylten. Fick iaf min namnskylt idag. Innan hade jag en med en klisterlapp där det stog mitt namn men nu har jag inristad namnskylt =D

Ikväll ska jag cykla till Johan och sova där =) ska iof vara där hela helgen eller om vi är här jag vet inte. Ska även försöka träffa några kompisar om dom har tid och jag inte är totalt slutkörd av jobbet ^^ har fått nytt scema och det ser bra ut =) kommer inte få jobba morgon någongång så det är bra, sovmorgon till typ 10 varje dag eller senare och sen är det ganska tråkigt att ha morgonpass mellan 8 och 10. Lite folk eller inga alls och sedan är det tråkig städning men som alla vet kan man sällan vara 100% nöjd med allt ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

nae, men det var väl oklart om vem som skulle hämta hunden eller ngt x)

2010-05-11 @ 19:56:16
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA eller hur!!

2010-05-12 @ 11:35:37
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0