Ingen röd tråd så det blir en lista XP

Tja, jag orkar inte berätta det senaste och kommande i en berättelseform så jag drar en gullig liten lista istället

  • Brännde mej igår på pommes frites värmeskåpet... AJ!
  • Veckans roligaste uttalande. "McDonald´s en värld av valmöjligheter, vi har niet bara ett stort utbud av menyval, vi säljer både gamla och nya hambrugare" (se ironin)
  • Jag har ÄNTLIGEN tagit mej i kragen och städat fiskakvariet
  • Jag har bara sovit hemma en dag denna vecka fast det var tänkt att jag skulle sova borta en dag XP
  • Min silvriga mc är äntligen såld för 15000 och 7500kr för mej rakt ner i fickan
  • Är det normalt att drömma att ens farfar som är död hälsar på från de döda och att ens pappa dör och sedan försöker hjärter dam i Alice i underlandet (hon med stort huvud) ta över världen?
  • Jag hatar grannarna som permanent flyttat in i avlastningslägenheten bredvid. Dom slår i väggarna och dunkar musik på högsta volym 55timmar om dygnet och 34 dagar i veckan. Det är ofta! Tur att Johan kanske ska flytta till en annan port inom samma gård. En 2a
  • Det är fan lugnare att jobba under rusch på donken än att sitta hemma och slappa för att grannarna är heeelt dumma i huvudet!
  • Det kommer bli grillkväll snart med gänget från valbrog förra året. Dock utan Ida =(
  • Johan är bäst ^^ <3
  • Ska gå och se Iron man 2 igen imorgon XP
  • Jag vill träffa mina egna kompisar och ännu mer åka upp till Idre!
  • Jag har sökt ledigt vecka 26 och halva 27 för att åka med Johan till Åland =D
  • Det skulle regna hela dagen enligt Metro. Dom suger på att spå värdet...Det är ju inte ett moln på himlen!
  • Finns det någon som vill ha 2 av mina bebbar?
  • Behöver köpa nya bhar men jag är pank och jag har redan typ 15 st men bara 3 passar...
  • Jag vill sola solarium, någon som hakar på efter löning?
  • Jag har slutat med mina P-piller för att dom sög! Så nu gäller det att vara på sin vakt ;) ska dock ringa min barnmorska och be om nuvaring som jag hade en kort period för några år sedan. Dom var skitbra =D
  • Jag tror jag börjar bli smått beroende av delicatos chokladbollar och dammsugare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0