Grand Hotel idag

hejsan svejsan, sitter i soffan, funderar på om jag ska göra ett bad och sedan slappa där lite men då lär jag ju somna och drukna eller nått. Kanske väntar till lite senare, mäste ändå duscha ikväll. Idag jobbade jag på grand, fan vilket energisugande ställe! att jobba på donken en hel dag är lika energislukande som en timme på grand. Kan ju inte påstå att det är superkul att jobba på grand men idag var det med mamma och då är det mer okej :) vi dukade och sånt idag, trögt i början men sen när vi nästan var klara var tålamodet på noll för att allt krånglade som fan. Idag så gjorde jag illa mej oxå på jobbet, först skar jag upp nagelbandet på pekfingret (fråga inte hur det gick till så hela huden lossnade och blodet spruta fan! Okej inte spruta men rann väldigt mycket...Plåster på det för att inte bloda ner dom vita dukarna. Sen när vi nästan var klara så slog jag i ena naglen på handleden vi alla årdor så då började det blöd massa IGEN. Plåster på det! Ser lite kul ut för det ser ut som att jag försöker dölja att jag skär mej själv XP

Nä nu blir det sova middag, glo på tv och sedan bada. Ska ta det coooooollugnt ikväll. Imorgon är det donken som väntar <3 8-16 =)

Btw så träffade jag på min älskade xchef XP sa typ bara hej till henne, man måste ju verka trevlig även om jag inte vill det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0