Frukost med mormor och morfar ^^

Hej, sitter och kollar på en skitrolig rulle som heter Little man. Idag gick jag upp strax efter 8 och åkte till mormor och morfar med bilen och fixade med min böter, sen åt jag ven frukost där och pratade lite om allt möjligt. Åkte sedan till jobbet och jobbade 11-15 för att sedan åka till högdalen, slappade lite där och "swerthyjkjhgfdsasdertyhuhygfd" sen köpte jag bottenmaterial till råttorna. Åkte hem sedan och började storstäda råttburen, dom stora flickorna fick bada. Sen städade jag rummet och sen så började jag packa ihop lite saker för att sedan åka med mamma till högdalen. Imorgon är jag ledig, känns både skönt men ändå tråkigt, kommer säkert vilja jogga eller gå en promenad men måste vara hemma typ hela tiden för att ajg ska få hem ett paket med mat till Johan. Riktig delux mat!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0