Flyg imorgon?

Hej, sitter i badrummet eftersom det är enda stället med internetteckning just nu. Kom ju på att jag ska ju flyga luftballong imorgon med Johan, undra om det blir något. Liksom vädret är härjar ute nu vill jag inte ha imorgon! Ska iaf ringa ballongföretaget imorgon och fråga om det blir någon flygning eller ej, annars blir det jobbigt igen eftersom jag förlorar massa dyrbar arbetstid. Hur som helst så tar jag det problemet imorgon, ska även ringa sofiahemmet och be om recept till nuvaring så kan jag börja med det istället.

Idag ska jag på bio och sedan hade jag och johan bestämt att träffas men han hade glömt det så då blev jag lite sur så han kan ju ta sej!! Så jag åker hem ikväll


Okej kanske inte så högt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0