Fick accesskortet idag =D

Imorgon ska jag till körskolan och ta min första lektion. Ska bli så jävla kul =D är dessutom ledig imorgon så jag kan städa råttorna och ta det lugnt. Är helt sliten i kroppen, den är spänd och stel. Lyckades byta med Katarina idag. Hon jobbar egentligen till 16 och jag till 19 men vi bytte så jag slutade 16 istället och när ajg kom hem så åkte jag och pappa iväg för att fota forden och då tog jag med April. Hon uppskattade utflykten till och från. Efteråt så tog pappa och jag motorcyklarna ut på en tur. Fikade lite på Rosenhill ;)

Förresten så kom mit busskort hem idag =D accesskort ^^ va lite orolig över vilken färg jagf skulle få på kortet, vem vill liksom ha gult kort? Fick iaf ett lila =D






Kommentarer
Postat av: Anette

Gult är fult :P

Jag har också lilaaa :)

2010-06-01 @ 19:32:22
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0