Det finns ingen yamaha till salu!

Hej, sitter inrullad som en tunnbrödsrulle i soffan ^^ idag ska jag jobba mitt första kvällspass 16:45-23:30. Var lite kaos idag eftersom Erik smsade mej om att pappa ska sälja mina motorcyklar och han har inte sagt nått till mej, visst sälj 125an men i helvete att min yamaha är till salu, blev ett jävla liv i telefonen och mindre blev det inte för att det redan finns en köpare på min yamaha. Snabbt som fan kastade jag mej in på blocket och letade upp min älskling och eftersom pappa har samma lösen till typ allt så kunde jag även radera annonsen och sen sa jag att det finns ingen jävla yamaha till salu för den är MIN! Jag har ett jobb nu vilket gör att jag nu får in pengar varje månad så jag kan ha min älskling kvar samt ta körkortet och om han säljer min yamaha så säljer jag, någonting som är hans!

Pappa ska iaf höra av sej till yamaha köparen och säga att den inte är till salu längre och sen hoppas jag att köparen som ringde på 125an vill ha den nu på söndag så blir vi av med den ÄNTLIGEN! Samt att vi får mer plats för annat skräp XP och jag blir (för hoppningsvis) 7500kr rikare.

Nu ska jag äta lite och sedan om typ lite mer än 30 minuter ska jag till jobbet. Är alltid skönt att komma för tidigt så man kan glo lite på tv och sedan fika eller äta något ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0