=D =D =D =D =D =D

Jag är just nu så jävla glad! Nu är det fan dags för körkort nr 2!!! A-begränsad! Första lektionen den 1 juni kl 16:00 i Håga industriområde, 3 timmars körning på bana (FÖR BARA 1200kr!!! sjukt billigt!!). Eftersom jag har sådan längtan så kommer jag ju verkligen satsa allt under dessa 3 timmar! Dessutom när jag tagit lappen så har jag ju redan min bejbi som jag får köra när jag vill! och om pappa köper sin nya bil han drömmer om så kommer jag få en till bejbi!! har ju jobb nu så jag kommer ju få råd med dom också =)

Måste ringa mitt jobb och fråga om jag skulle kunna få ledigt den 4 juni också och ta risk1an för mc så har jag blivit av me det också, sedan är det typ bara en till 3timmarslektion och risk2an samt teori och uppkörning kvar. Om jag är snabb så kommer jag kanske få köra själv med mcn innan säsongen är slut.


Kommer aldrig övningsköra i trafik utan endast på bana. Snirkla runt bland koner i nästan stillastående fart upp till 50km/h. det ena kommer vara svårt, det andra läskigt. Men som sagt jag brinner för detta så jag kommer nog klara det perfekt!

Ska mer idag cykla till mej och hämta Johans regnjacka som jag fick låna, men aldrig använde, för han behöver den om det skulle bli regn någon gång han cyklar. Iaf så ska jag kanske om jag orkar också cykla till huddinge och köpa min nuvaring ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0