Att genomlida och typ torteras i 8½ timme för att få reda på att det är en sträckning...KUL!!!

Hej, nu är jag hemma från sjukan. eller aa jag fick åka hem igår...eller snarare INATT! Fan vilket helvete det var där. 8½ timme fick jag uppleva helvetet på jorden typ. Dom gjorde miljoner tester på mej och röntgade mej 2 gånger och den sista var nog värst för då sprutade dom in kontrast i mej för att se om jag fått en blodpropp eller var påväg att få. Lagom mysigt där, sedan så gjorde dom massa prover och sånt som var pain in the ass. Alltså jag brukar inte pipa så mycket för lite sprutor men när hon skulle sätta i slangen i mej var hon tvungen att ta värsta jävla nålen och köra in i armen. Gjorde så jävla ont att jag började känna illamående yrsel och sedan försvann hörseln nästan, asså satan va nära jag var att svimma där!

Varje gång dom gjort något med mej fick jag ligga och vänta mellan 1-2 timmar innan dom gjorde något nytt. I början så var det väl inte hela världen för ajg smsade och spelade på mobilen men sen dog den och när klockan tickade och blev senare och senare på kvällen så ville jag bara hem. Allt blev bara jobbigare. När jag inte låg och stirrade in i drapperit som var för mitt bås så sov jag eller lekte att mitt knä var ett huvud och min spypåse (som jag inte använt) var en hatt och att det sedan blev en galen gubbe som bara klagade på allt. Ja vad gör man inte för att tiden ska gå fortare. När jag nästan skulle få gå hade jag blivit så galen att jag satt och slängde med benen i luften när ja satt på sängkanten och grinade som faaaan. Tillslut kom en läkare och sa att jag fick gå och att dom genom alla tester sett att det verkar bara vara en stäckning och att jag får jobba om jag tar det lugnt och sedan ska jag massera sträckningen ibland.

Ringde Johan och bad honom hämta mej och sen när jag lagt på så sa dom att dom måste ta ett sista blodprov som hade något med hjärtat att göra så dom kunde se om det var nått fel med det. Men det skulle ta ca 1½ timme att få provsvar på och i helvete att jag skulle vänta så lägne till när klockan redan var halv 1 på natten. Nä jag lämnade mitt mobilnr så får dom ringa mej istället om jag är sjuk igen. Inte en sekund till där säger jag bara!!

Nu ska jag klä på mej och gå ut och grilla med älskling och sen ska jag försöka få tag på jobbet igen och säga att jag kan arbeta igen.


Kommentarer
Postat av: sandra

typ inget 8) usch fyfan, tur det inte var ngt allvarligare iaf! :)

2010-05-16 @ 12:40:17
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0